Překlad (translations)

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Mobilní aplikace

V obraze

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

Google play
App Store

Kalendář akcí

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Elektronické služby

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 3
DNES: 290
TÝDEN: 604
CELKEM: 967436

Obsah

Diskusní večer s psycholožkou Manželské poradny

V pondělí 31. března 2014 jsme uspořádaly v salonku restaurace Eden diskusní večer s psycholožkou Manželské poradny v Jindřichově Hradci PhDr. Oldřiškou Tomšovou. Hlavním tématem byla práva a povinnosti matky a otce ve vztahu zaměstnání a péče o dítě – skloubení zaměstnání a péče o děti a domácnost. Zúčastnilo se 18 žen – převážně mladých maminek, pro které především byla beseda určena.

Akce byla financována z Evropského sociálního fondu z projektu Práce – most k mým dětem, jehož partnerem je Český svaz žen Jihočeského kraje. Během přednášky jsme byly seznámeny i s informacemi nejen pro
zaměstnané rodiče. Jednou z nich bylo i 5 bodů pro zlepšení vyváženosti práce a rodinného života, zejména při náročném zaměstnání. Tyto rady se budou hodit nejen zaměstnaným rodičům.

Plánujte si volný čas – do svého časového plánu zahrňte i čas na relaxaci, sport či rodinu. Nenechávejte volný čas plynout naprázdno, aktivity si plánujte dopředu, byť by to měl být je čas s rodinou.

Upusťte od aktivit, které pouze vysávají čas a energii – ujasněte si, které vaše aktivity nejsou přínosné pro pracovní ani osobní a rodinný život. Minimalizujte čas, který na nich trávíte.

Zvažte své pochůzky a povinnosti – mnohé povinnosti lze delegovat, nebo zařizovat přes internet. Můžete tak získat více produktivnějšího času.

Zůstaňte v pohybu – zejména při kancelářské práci je dobré do svého volného času zakomponovat i sportovní aktivity. Sport, nebo i drobnější cvičení pomohou udržet hladinu energie a schopnost soustředit se. Někteří zaměstnavatelé na sportovní aktivity i přispívají.

I malá změna k relaxaci je velkým krokem – najděte si během hektických dní čtvrthodinu na odpočinek, odejděte
jednou týdně z práce dřív. Naučte se postupně odpočívat, najít si chvilku pro sebe. Brzy to přinese výsledky ve větší spokojenosti, menší míře stresu i zlepšení pracovních výsledků a osobního života.